Програмне забезпечення для ведення електронного паспорта потенційно небезпечних об’єктів (далі – Програма) є спеціалізованим, функціонально закінченим компонентом програмного забезпечення для ведення електронного паспорта Державного реєстру потенційно небезпечних об’єктів (далі – Реєстр ПНО) із застосуванням Інтернет-технологій.

Програма призначена для інформаційного наповнення електронного паспорта і використовується фахівцями відповідальних осіб потенційно небезпечних об’єктів (далі – ПНО) як спеціалізований веб-клієнт.

Замовник: Департамент страхового фонду документації Державної архівної служби України, вул.Москалівська, 139, м. Харків, 61157, Україна
Розробник: Науково-дослідний, проектно-конструкторський та технологічний інститут мікрографії, пров. Академіка Підгорного, 1/60, м. Харків, 61046, Україна


Для функціювання Програми потрібні такі технічні та програмні засоби
:

  • персональна електронно-обчислювальна машина (далі – ПЕОМ) із конфігурацією: процесор не нижче Celeron 1.7 ГГц, оперативна пам’ять не менше ніж 256 МБ, вільного місця на жорсткому диску не менше ніж 1 ГБ, мінімальна роздільна здатність монітора не менше ніж 1024х768;
  • на ПЕОМ повинні бути встановлені ліцензійні програмні продукти: операційна система Windows не нижче версії XP та пакет офісних програм, який підтримує роботу з відкритим форматом OpenDocument Text (Libre Office, Open Office або Microsoft Word не нижче версії 2007).


Завантаження та встановлення

  1. Завантажте програму установки SetupMPDOCp.exe .
  2. Запустіть програму установки SetupMPDOCp.exe. Налаштування на всіх етапах установки можна залишити за замовчуванням, натискаючи кнопку «Далі» на кожному кроці. Після установки в меню «Пуск» з’явиться папка «Електронний паспорт ПНО», яка міститиме ярлик для запуску Програми і ярлик для «Настанова оператора» у форматі PDF.


Робота з Програмою

Основні дії щодо роботи з Програмою викладені у «Настанові оператора». Дії щодо відправлення електронного паспорту (ЕП) до Реєстру ПНО.
(Інструкція для користувачів, що не були зареєстровані до 2020 року).

  1. Виконати реєстрацію Програми. У розділі «Головна» (на цому сайті) виконати авторизований вхід у «Особистий кабінет». (Натиснути кнопку «GOVID». Відкриється вікно «Інтегрована система електронної ідентифікації».) Обрати носій електронного ключа. Якщо обрано «Файловий носій» - заповнити поля у формі «Ідентифікація за цифровим підписом».
  2. Додати до особистих даних адресу електронної пошти (меню «Авторизація» > «Редагувати профіль», заповнити поле «E-mail», натиснути кнопку «Надіслати».)
  3. Сформувати та надіслати «Запит на реєстрацію». В меню сайта «Дії у кабінеті» пункт «Запит на реєстрацію».
  4. На електрону пошту, яку було вказано на кроці 2, буде надіслано листа, що містить логін та пароль для з’єднання з веб-службою НДІ мікрографії.
  5. Налаштувати зв’язок з реєстратором (див. п.3.3.1. «Настанови оператора»).
  6. Виконати обмін з реєстратором: пункт головного меню «Обмін» підпункт «Виконати обмін...».
  7. Сформувати та відправити ЕП на реєстрацію до Державного реєстру потенційно небезпечних об’єктів (див. п.3.5.3 «Настанови оператора». У головному меню пункт «Паспорти» > «Відправлення на реєстрацію».)
  8. Для отримання номера ПНО через 3 - 7 днів виконати обмін з реєстратором (аналогічно п.6).
  9. Реєстрація паспорта ПНО має бути завершеною з отриманням документу (паперового) «Свідоцтва про реєстрацію ПНО». Для цоьго необхідно звернутися до Департаменту страхового фонду документації за телефоном: 0572-735-04-80 або 097-465-28-23; або за адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. вул.Москалівська, 139,
    м. Харків, 61157.
    При відправленні другого та наступних електронних паспортів виконувати тільки пункти 7 - 9.

Заповнений електронний паспорт можливо надіслати як паперову копію. Відповідні дії описані у «Настанові оператора» п.3.5.2. «Формування паперового паспорта».