Програмне забезпечення для ведення електронного паспорта потенційно небезпечних об’єктів (далі – Програма) є спеціалізованим, функціонально закінченим компонентом програмного забезпечення для ведення електронного паспорта Державного реєстру потенційно небезпечних об’єктів (далі – Реєстр ПНО) із застосуванням Інтернет-технологій.

Програма призначена для інформаційного наповнення електронного паспорта і використовується фахівцями відповідальних осіб потенційно небезпечних об’єктів (далі – ПНО) як спеціалізований веб-клієнт.

Замовник: Департамент страхового фонду документації Державної архівної служби України, вул.Москалівська, 139, м. Харків, 61157, Україна
Розробник: Науково-дослідний, проектно-конструкторський та технологічний інститут мікрографії, пров. Академіка Підгорного, 1/60, м. Харків, 61046, Україна


Для функціювання Програми потрібні такі технічні та програмні засоби
:

  • персональна електронно-обчислювальна машина (далі – ПЕОМ) із конфігурацією: процесор не нижче Celeron 1.7 ГГц, оперативна пам’ять не менше ніж 256 МБ, вільного місця на жорсткому диску не менше ніж 1 ГБ, мінімальна роздільна здатність монітора не менше ніж 1024х768;
  • на ПЕОМ повинні бути встановлені ліцензійні програмні продукти: операційна система Windows не нижче версії XP та пакет офісних програм, який підтримує роботу з відкритим форматом OpenDocument Text (Libre Office, Open Office або Microsoft Word не нижче версії 2007).


Завантаження та встановлення

  1. Завантажте програму установки SetupMPDOCp.exe .
  2. Запустіть програму установки SetupMPDOCp.exe. Налаштування на всіх етапах установки можна залишити за замовчуванням, натискаючи кнопку «Далі» на кожному кроці. Після установки в меню «Пуск» з’явиться папка «Електронний паспорт ПНО», яка міститиме ярлик для запуску Програми і ярлик для настанови оператора у форматі PDF.


Робота з Програмою

Основні дії щодо роботи з Програмою викладені у «Настанові оператора». Заповнений паспорт ПНО можливо відправити до реєстратора одним із шляхів (A або B):

  1. Відправлення ЕП до Реєстру ПНО.
    1. Реєстарція программного забезпечення «Електронний паспорт ПНО». Надіслати лист із темою «Для відділу 32» (адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.) в якому зазначити:
      • реєстраційний номер бази даних (Головне меню > пункт «Допомога» > підпункт «Реєстраційний номер»);
      • назву підприємства-власника ПНО або ПІБ фізичної особи-власника ПНО;
      • код ЄДРПОУ або ІПН особи-власника ПНО.
      (Див. «Настанова оператора» п.3.1.3.)
    2. У відповідь від реєстратора прийде лист з логіном та паролем для з’єднання з веб-службою НДІ мікрографії.
    3. Налаштування зв’язку з реєстратором (див. п.3.3.1. «Настанови оператора»).
    4. Відправлення електронного паспорта до Державного реєстру потенційно небезпечних об’єктів (див. п.3.5.3.«Настанови оператора»).
    Для перевірки автентичності (достовірності) ЕП необхідно під час виконання кроку 1.4 виконати накладання ЕЦП.
  2. Відправлення паперової копії ЕП (описано у «Настанові оператора» п.3.5.2. «Формування паперового паспорта»).


Використання електронного цифрового підпису (ЕЦП)

ЕЦП використовується при відправленні електронного паспорта реєстратору. Докладно процес відправлення описано в п.3.5.3. «Відправлення електронного паспорта до Державного реєстру потенційно небезпечних об’єктів» Настанови оператора. У якості спеціалізованого програмного забезпечення для накладання ЕЦП використовується програмне забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1», яке доступно на офіційному сайті: АЦСК органів юстиції України.

Дії щодо накладання ЕЦП за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1» описано у п.4.1 «Підписання файлів» «Настанові оператора ПК "ІІТ Користувач ЦСК-1"», яка доступна на Сайті АЦСК за посиланням: «Настанова оператора ПК "ІІТ Користувач ЦСК-1"». Для належного функціювання ПЗ «ІІТ Користувач ЦСК-1» особа-підписувач повинна завантажити у файлове сховище власний сертифікат ЕЦП (файл з розширенням .cer).